Pages

8

Eizan oh Eizan

Mommy & Daddy asyik melayan Eizan sorang je kat rumah . Yang lain gi sekolah. Budak manja ni perasan lah dapat 200% attention ..



8 comments:

dilaOHdila said...

salam kak ita
moment eizan ni sungguh syahdu
nampak cool.....
lagi satu seroonok dapat perhatian 100% ni
terasa diri disayangi utk kita semuanya (he he he)

Nurhayati said...

wah seronok la eizan yer.. masa ni la dapat manja puas2x. sbb kakak ngan abangnye takde gi sekolah.. besar dah kan dia.. mesti bijak ni ;)

Ajzie said...

cumel

Lemon said...

nice.. :)

shamsida said...

Amboi3 Eizan...asyik entry tentang dia jer...nie mesti kakak2 dan abng cemburu ni...anyway nice picture

MamaTiaMia said...

eee eizan..manja yerrr dengan mommy and daddy..so sweet..tia mia asyik berebut nak perhatian jer sekarang kerja dia orang..semua benda pun nak gaduh:(

Fariena said...

salam kak, nak tanya sikit apa nama font akak guna dlm gambar tuh?

Fariena said...

salam kak,nak tanya sikit apa nama font akak guna dlm gambar tuh yer?

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin