Pages

8

Eiman & Eizan



Susah nak dapat gambar aksi mcm ni... Ni pun secara spontan - masa 2 beradik ni tengah tengok tv... Eizan memang tak ngam sangat abang dia ... Ada je idea nak nyakat abang.. Nasib baik Abang Eiman selalu beralah dengan kerenah adik dia yang sorang ni...

Kat Malaysia mesti meriah dengan buah limau. Maklumlah nak raya cina... Bila cuti panjang, mesti ramai yang balik kampung.. Bestnya balik kampung.... Kalau balik kampung Mommy - nak gi makan pasembor. Kalau balik kampung Daddy - sotong goreng tepung, keropok lekor & air kelapa muda lah... Really miss Malaysia... We cant wait to go home!!!

Happy CNY to everyone..
Have a safe journey balik kampung :)



8 comments:

:cahya: said...

comeyls...

Syaidul Azam Bin Kamarudin said...

Assalamualaikum.
Besss gambar ni...Edit ke tak?

tunbegia said...

sungguh chomel,

salamm,

AQisH said...

i pon kena blk kpg gak esok pagi..blk kelate adehh jauh sungguh huhu..

Nurhayati said...

manjanye la mereka bedua tu kan.

cik nini said...

nak pasembor!! lamanya tak makan..

dilaOHdila said...

alahai kak ita sweetnya......:-)
nampak kasih sayang sentiasa bertaut (huhuhu)
sayang abang eiman

Ajzie said...

comel.. sgt sgt comel dan gambar awak sgt sgt cantik dan simpleeeeeeeeeee.. sukaaaaa

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin