Pages

6

10 Wishes

1. Erin's
Note: No 5. Eizan is not garang

2. Elin's 
Note: No 7. I wish I can go back to Manchester

3. Eiman's
Note: No 3. I wish that Eizan would stop hurting me

The conclusion: Eizan memang garang & akan pukul kakak-akak & abang secara bertubi-tubi tanpa belas kasihan. 
Selalunya 3E akan menangis sambil menjerit-jerit nama Mommy / Daddy. 
Semua takan pukul Eizan sebab sayangkan Eizan. 
Cuma... 
Eizan tu kena kontrol sikit ye.. 
Jangan selalu cepat naik angin.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
4. Eizan's wishlist
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Takde lagi...

Dia belum pandai tulis :P

6 comments:

Fariena said...

mmmm so sweet la kak...

:cahya schatz: said...

ada yg nak mummny slim..? tak cukup slim lg ke skg..?

awat suma wish tv kat bilik mummy n daddy..? mummy slalu conquer tv kat hall eyh...?

soooo comeyl...nnt liya dah buleh tulis..nak soh tulis jugak la...

dilaOHdila said...

hehehe budak2 ni....
mummy dah cukup slim lah tu
nak mummy kuruih lagu mana lagi tu (pandai anak mummy)
mmg cute!

Shaofie said...

cutenyerr.. selamat ke sekolah 3E.

Nana said...

heheh terbalik betul! selalu kakak and abang yang buli adik ni adik yang buli lelain! hahaha!!! cian yang lain tu! hehe!

AQisH said...

pandainye diorg wat wishlist..handwriting boy n gals pon leh cam diff nye ;)

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin