Pages

5

Cuti-cuti Malaysia [Part 2]

Sambungan dari part 1, cuti-cuti Malaysia (Februari 2011)... Esoknya Daddy bawa kami ke Putrajaya...

Selepas check out dari hotel...

 In front of the hotel lobby

 Eizan & his star lolly :)

 Mommy in the middle of the road  :P



 Hot.. hot... hot...


 All of us




 Abang Eiman... Kena bayar RM10 untuk ambil gambar ni...

 Panas + penat... Semua dahaga & need something cool............

 Boy kecik

 Boy besar

 Putrajaya mosque

 Dapat aiskrim... Yippi!

 After the cool drink... We went to Botanic Garden...
Everybody take off their shoes, rolled, run & jump... & do what ever they want!







That was our holiday last February....
Where are we going next Daddy????

5 comments:

Fariena said...

wow very nice pictures...ina yg duk sini pun x sampai lagi ke putrajaya tuh nak bergambar2. asik2 lalu jer tp x sempat nak singgah. hehehe

Anonymous said...

Hensem la gambar ni....-Syaidul Azam Kamarudin

MamaTiaMia said...

ita cantiknya gambar2 especially the first one,suka yg tu;) wahhh bestnyer cuti2 malaysia..dah puas cuti2 uk kan;) wahh eizan boleh kenal tiamia yee..tia mia pun cakap "haiii eizan"..dah habis menghias rumah ke ita?

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

wah salam baju putih......sedondon
amat manarek photoshoot kali ni
de daddy photographer....CAYYO

** KAK ita
apa khabar

Madam Sooyaree said...

Cantiknya gambar! I dah berapa kali pergi sana, tapi tak dan nak amik gambar cantik cam ni

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin