Pages

6

Memi is here!!!

Yesterday, Memi arrived safely at London Stansted airport... Everybody was so excited to welcome Memi to our house. Elin&Erin prepared a banner 'Welcome to our home Memi'... She will stay with us for about 5 months. Yippi!!!



Her flight was arrived earlier than expected. Now AirAsia has improved a lot (maybe)... On the way back home, we stopped for nasi lemak & coffee.... It's our breakfast! hehee..



*Memi is Daddy's little sister. She's from UiTM Arau...
4KayE's aunt.


6 comments:

MamaTiaMia said...

wahh seronoknya the 4Es maksu datang ye..boleh buat macam2 activiti..memi pun mesti seronok..5 bulan kat sana boleh jalan banyak tempat,,busy ya sekarang ita..dah mula sejuk balik ke?

fizah said...

sungguh sedap nampaknya nasi lemak itu...yum..yum...sampaikan beg kamera kat tepi tu macam terbiar jer...hehehhe...

Mummy Nini said...

Mesti 4Es seronok dapat jumpa Mak Su, lagi-lagi lah kalo Maksu ada bawak ole-ole dari Mesia... hehehe.. siap buat banner lagi.

Memi further study or datang bercuti.. 5 months tu .. alangkah bestnya kalo Lynn dapat menjejakkan kaki ke Kota London.. hahaha..

yati sawanila said...

wau makan nasi lemak di kala sejuk....

mother of two said...

sure seronok tak terhingga 4 org E itu. makcik jgn lupa bawak pegi taman hari2 tau...

ijan@mamasakura said...

bes la depa, ada orang nak melayan..

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin