Pages

6

Sneak Peek...

6 comments:

syaidul Azam Kamarudin said...

salam lama tak dengar berita. mcm mana kat blogspot pun boleh dapat gambar yang besar ya? boleh ajar tak?

amila08_v2 said...

sian die....nampak idung jerr....nak cakap pon susah sbb mulut dah kena chained...:);)

zie said...

isk kalu rambut camni glamer gak ek..hehehe..copek lah update ;)

MamaTiaMia said...

ita.. ohhh pergi holiday yerrr..seronoknyerr..hmm tak boleh teka la..topi bulu ni..bukan buckingham palace..kat mana ni..sopping mopping tak?tak pe la penat pun..sebab mesti best pi holiday:)

kak cahaya said...

baru balik buckingha palace ke?..nampak jalan ke askar tu...hehehe....ta bersepah plak marching kalo tak nampak jln camtu

Aiza Azril said...

I love very single pix! beruntung budak2 ni kecik2 lagi dah dp[t berjalan sana sini.....suka sgt tgk kakak-kakak tu pakai sweater hijau tu, erin is such a natural poser! :):)

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin