Pages

5

Bila Mommy balik keje lambat :(


Hari ni Mommy ada kelas lewat, Daddy kena kejar balik rumah cepat2 untuk ambil Eiman & Eizan dari rumah babysitter. Pas tu nak ambil the twin dari sekolah.... Sementara tunggu twin keluar dari sekolah, Daddy bawa Eiman & Eizan ke taman...
Dah lama tak datang main kat sini.... Seronoklah 2 beradik ni main...























Bila Mommy dah balik, Daddy kata kita makan kat luar je lah.. Nak masak pun dah lewat. Thank you Daddy for the dinner. Balik rumah perut dah kenyang. Alhamdulillah.... Kids kena siapkan keje sekolah, check timetable for tomorrow & sleep.... Mommy? kena buat lagi banyak keje... Penatnya :(
End of today's routine.

Enjoy the pictures!












5 comments:

mama3hz said...

k.ita...itulah 'nikmat' nya di msia...sibuk2 boleh je mkn luar..sini boleh juga cuma tkleh selalu dan tk byk pilihan........harap k.ita gembira selalu....

Nurhayati said...

sis, dah balik malaysia yer??!!!

yati tgk air kelapa tu terliur lak.. pregnant leh minum tak?!

hasma said...

sedapnyerrrr si eizan makan satay, auntie nak sikitlah...best tengok kids dah settle down, take care k. ita!

shamsida said...

nampak Eizan macam dah besar sangat hehe

dilaOHdila said...

salam kak ita...
wah gambor cun macam kat LONDON jugak viewnya
tangan yang mengeshoot mmg dah PRO kan (hehehe)
kak Ita, nanti raya dtg umah hah, dah dekat ni. nanti kita PM erk kak.......

Post a Comment

Nuffnang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin